L’alumnat de Màrqueting i Publicitat fomenta la lectura amb la campanya “Nadal entre Pàgines” 

“Nadal entre pàgines” ha sorgit d’una iniciativa impulsada pels alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior de Màrqueting i Publicitat. La campanya de Nadal ha tingut com a finalitat combinar la màgia de l’etapa més esperada de l’any amb la passió per la lectura. 

A través de la innovadora iniciativa s’ha fomentat la importància de la lectura entre tota la comunitat educativa del centre i l’emoció de rebre un regal. A més, els ideòlegs van recrear un arbre de Nadal amb llibres per generar expectativa i que es pogués entendré el concepte que es volia duu a terme. 

L’esdeveniment es va portar a terme el dia 19 de desembre i tractava de participar en un amic invisible en què el regal havia de ser un llibre. Concretament, la col·lecció dels llibres i contes es van entregar a la recepció de l’escola i es componia d’una àmplia varietat de gèneres i autors. Des de clàssics fins a novetats, amb el propòsit de satisfer els diversos gustos de lectura dels participants.

El resultat ha estat tot un èxit, 115 persones s’han unit a l’amic invisible, passant per totes les etapes educatives: Llar d’Infants, Infantil, Primària, ESO, Cicles Formatius, així com professorat i famílies. La idea també ha permès reforçar els llaços i vincles entre els participants. En definitiva, un gest que ens demostra la importància de compartir coneixements i promoure la cultura entre les persones que formen part de la família de la Salle. 

Volem agrair a tots els participants que heu fet possible aquesta iniciativa! 

CreaEscola Quality Certificate for Education Website